Alupro 2022 Impact Report

Alupro 2022 Impact Report

Alupro, organizacja zajmująca się recyklingiem opakowań aluminiowych, opublikowała nowy raport pokazujący ogólnokrajowy wpływ swoich pionierskich inicjatyw edukacyjnych. Raport wpływu Alupro szczegółowo opisuje działania zrealizowane w 2022 roku, analizuje wyniki najnowszych kampanii i śledzi postępy w realizacji celu, jakim jest osiągnięcie 100% poziomu recyklingu opakowań aluminiowych.

Co najważniejsze, raport wyjaśnia, w jaki sposób osiągnięcia członków Alupro przyczyniają się do dwóch głównych wyzwań w zakresie zrównoważonego rozwoju, przed którymi stoi dzisiejszy świat; zmiany klimatyczne spowodowane emisją gazów cieplarnianych, a także dobrze ugruntowany fakt, że w skali globalnej zużywamy zbyt wiele zasobów. Niniejszy raport pokazuje, jak prosta czynność polegająca na recyklingu opakowań aluminiowych znacząco przyczynia się do rozwiązania tych problemów.

Oprócz przedstawienia obrazu brytyjskiego przemysłu aluminiowego, raport wyjaśnia wizję Alupro i mierzy wpływ jej inicjatyw. Rzeczywiście, szczegółowa analiza kampanii, takich jak Every Can Counts, Metal Matters i Foil in Love with Recycling, pokazuje, że ich zasięg objął ponad 26 milionów ludzi w Wielkiej Brytanii.

W dokumencie przeanalizowano także działania brytyjskiej inicjatywy na rzecz recyklingu aerozoli, która zrzesza kluczowe przedsiębiorstwa z całego łańcucha dostaw aerozoli w celu zwiększania wskaźników recyklingu. Działania podjęte w ciągu ostatnich 12 miesięcy obejmowały określenie dokładnego punktu odniesienia w zakresie recyklingu i wprowadzenie pionierskiego planu działania na rzecz większego recyklingu aerozoli.

– Jesteśmy zachwyceni publikacją naszego pierwszego raportu wpływu, który zapewnia lepszy wgląd w wykonywaną przez nas pracę. Jako organizacja członkowska ważne jest, aby pokazać, w jaki sposób pracujemy, aby osiągnąć nasze cele i jakie postępy robimy – komentuje Tom Giddings, dyrektor wykonawczy Alupro.

– W ubiegłym roku nasze kampanie dotarły do ​​milionów gospodarstw domowych. Do zorganizowanych przez nas konkursów w ramach programów edukacyjnych wpłynęło ponad 1116 zgłoszeń, a poprzez nasze wydarzenia i programy w mediach społecznościowych zainspirowaliśmy tysiące konsument – dodaje.

 

Źródło: https://alupro.org.uk/