Jak podaje Comité Français des Aérosols (CFA), produkcja aerozoli we Francji wzrosła o 1,3% w ubiegłym roku, chociaż zastosowania według segmentów różniły się znacznie. Wszystkie segmenty razem wzrosły z 649,78 miliona jednostek w 2022 roku do 657,91 miliona jednostek w zeszłym roku. CFA stwierdziło, że aktywność wypełniania aerozoli w zeszłym roku utrzymuje trend obserwowany w poprzednim roku; francuski przemysł aerozoli utrzymuje silną pozycję w Europie – co ma być potwierdzone przez dane Europejskiego Stowarzyszenia Aerozoli (FEA), które zostaną opublikowane we wrześniu tego roku.
W segmencie opieki osobistej odnotowano wzrost o 11,1%, głównie dzięki dezodorantom antyperspiracyjnym (+25%) oraz produktom do golenia (+22%), podczas gdy produkty do pielęgnacji ciała zmniejszyły się o 3,8%. W segmencie domowym odnotowano wzrost o 8%, w tym znaczący wzrost w kategorii odświeżaczy powietrza (+34%) i innych produktów (+66%), natomiast produkty owadobójcze i hortikulturowe doświadczyły spadku o 54%. W kategorii różnych produktów, produkcja zmniejszyła się o 35%, głównie z powodu spadku produkcji w segmencie samochodów, farb, przemysłu i techniki o 43,5%. Pomimo tych spadków, efektywność aerozoli nadal przyczynia się do ich atrakcyjności. Segment farmaceutyczny i weterynaryjny odnotował spadek o 4,5%, podczas gdy segment żywnościowy i innych produktów zmniejszył się o 51%.
Więcej informacji na World Aerosol