PZPPA patronem merytorycznym Konferencji dla branży kosmetycznej Beauty Innovations 21-22 maja ONLINE

PZPPA patronem merytorycznym Konferencji dla branży kosmetycznej Beauty Innovations 21-22 maja ONLINE

Już w maju kolejna edycja konferencji dla branży kosmetycznej Beauty Innovations (21-22 maja 2025 r. w formule ONLINE). PZPPA jest patronem merytorycznym tego wydarzenia a Łucja Pijarczyk, Wiceprezes Zarządu PZPPA, Colabio, jedną z Prelegentek!
Rejestracja ruszyła. Zapraszamy do rejestrowania i zapoznania z programem!

Beauty Innovations to wydarzenie które od lat na stałe wpisane jest do kalendarza imprez branżowych, a część uczestników to stałe grono. Skierowane jest do wszystkich osób związanych z branżą kosmetyczną: właścicieli i zarządzających firmami produkcyjnymi, usługowymi, konsultingowymi, pracowników laboratoriów, działów badawczych, produkcji, kontroli jakości, R&D, przedstawicieli uczelni wyższych.

Program

W tym wydarzeniu merytoryka to podstawa! Tworzą je najlepsi Eksperci i Ekspertki z branży, którzy poza samą wiedzą, mają duże doświadczenie w praktyce. Poruszane przez nich tematy obejmują najświeższe doniesienia z branży, nowości surowcowe, najnowsze wyniki badań, legislację.

Podczas tej edycji zostaną poruszone takie tematy, jak:

1. Kluczowe trendy w kosmetykach – jak planować następne lata? | Katarzyna Grużewska, Marion

2. Zielony Ład – wyzwania dla rynku kosmetycznego | Ewelina Drelich, ED Consulting

3. Alfa Sagittarius

4. Aktualizacje przepisów dotyczących zrównoważonego środowiska dla przemysłu kosmetycznego | Agnieszka Nolim, THB

5. Nowe patogeny a testy konserwacji w produktach kosmetycznych | Magdalena Garbolińska, GBA Polska, Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie

6. Oleje roślinne jako składniki kosmetyków o strukturze żeli polimerowych przeznaczonych do profesjonalnych zabiegów na ciało | dr hab. Anna Kurkiewicz-Piotrowska, prof. AKF oraz dr inż. Agnieszka Kulawik-Pióro, Akademia Kultury Fizycznej w Krakowie, Politechnika Krakowska

7. Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego

8. Zrównoważona pielęgnacja w trądziku różowatym. Co warto wiedzieć, by podnieść próg tolerancji chemicznej skóry wrażliwej. Surowce, formulacje kosmetyczne, badania aparaturowe i rzeczywiste | Ewa Kilian-Pięta, Symbiosis Centrum Dermatologii Laboratorium Biotechnologia

9. Sztuczna inteligencja, a projektowanie kosmetyków – konkurencja czy wsparcie – w czym pomaga sztuczna inteligencja, jeśli chodzi o proces tworzenia produktu i kampanii reklamowej? | Magdalena Kaczanowicz, Racjapielęgnacja

10. Scientifikacja pielęgnacji skóry głowy – dobry kierunek czy kolejny trend? | Agnieszka Niedziałek, Hairy Tale Cosmetics

11. Różne typy wesikli a biodostępność substancji czynnych | dr Katarzyna Pytkowska, Konsulting Katarzyna Pytkowska

12. Od pomysłu do formulacji aerozolowej | Łucja Pijarczyk, Polski Związek Pracodawców Przemysłu Aerozolowego, Colabio


Rejestracja w toku

Rejestracja trwa, a grono uczestników Beauty Innovations codziennie się powiększa.

Poza standardową ceną dla jednego uczestnika – wprowadziliśmy opcję CENA DLA FIRM – jedna rejestracja, dostęp dla dowolnej liczby pracowników + imienne certyfikaty dla każdego oraz dostęp do nagrania z konferencji na 30 dni po wydarzeniu (nagranie dostępne jest tylko w opcji dla firm).

Partnerzy wydarzenia

Partnerzy merytoryczni: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego,  Hairy Tale Cosmetics, Alfa Sagittarius, Oqema, Marion, Colabio, Racjapielęgnacja, Ewelina Drelich ED Consulting, GBA Polska, Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, Polski Związek Pracodawców Przemysłu Aerozolowego, Toxicity and Human Body (THB), Akademia Kultury Fizycznej im. Bronislawa Czecha w Krakowie, Politechnika Krakowska, Symbiosis, Konsulting Katarzyna Pytkowska

Partnerzy medialni: Biotechnologia.pl, EPS Media, Wydawnictwo BMP, Aesthetic Business, Kosmetologia Estetyczna

Partnerzy wspierający: HPCI Events, Polski Związek Pracodawców Przemysłu Aerozolowego  (PZPPA), Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, CPG Creative Packaging Group

Rejestracja trwaWięcej informacji na stronie